zaterdag 6 september 2008

DE VAKANTIEFIETSER

Ik ben trots dat zich al sponsors hebben gemeld. Naast bijdragen van particulieren zijn er ook bedrijven welke het goede doel (gaan) steunen. Als blijk van waardering koppel ik met een logo hun site aan mijn weblog. Ik stel deze bedrijven graag aan jullie voor.

DE VAKANTIEFIETSER
Eric Schuijt opende ruim vijf jaar geleden 'De Vakantiefietser', de winkel welke hem op het lijf geschreven is. Ontstaan vanuit zijn passie voor fietsreizen en door zijn schat aan persoonlijke ervaring is dit initiatief naast origineel ook succesvol. Buitensportwinkels waren er genoeg, maar één waar adviseren vóór verkopen komt, was voorheen nergens te vinden. Vakkundigheid tref je hier in alle hoeken en gaatjes. Je kunt hier terecht voor een waardevol advies en al het materiaal dat je nodig hebt voor een geslaagde fietsvakantie. Veel fietsen natuurlijk, van standaard tot volledig maatwerk. Verder koop je hier al je fietsonderdelen en -accessoires, kaarten en boeken, allerlei kampeermateriaal, fietskleding en gereedschap. Eigenlijk een dusdanig volledig assortiment, dat je gerust kunt zeggen: als het bij ‘de Vakantiefietser’ niet te vinden is, heb je het tijdens je fietsvakantie niet nodig. Het is een voorrecht deze winkel in mijn buurt te hebben.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Edvard,

dank voor het leuke stukje. Ik ben daarmee zeer vereerd. Wil je als dank nog een doos 'zoenen' mee naar Afrika?

Eric

Anoniem zei

Hoi Eric,
Verkoop op startdatum 10 januari maar een paar dozen ten behoeve van 'Cycling out of Poverty'.
Groet,
Edvard