vrijdag 22 mei 2009

CYCLING OUT OF POVERTY SPONSOR ACTIE

Ik heb in Afrika gefietst voor mijn eigen plezier en dat is prima bevallen. Ik ben nu volop aan het nagenieten, herlezen van de verhalen en met mijn foto's aan de slag gegaan. De eerste resultaten daarvan zijn al zichtbaar in mijn fotoboek. Meer foto's volgen nog en ik zal een bericht publiceren als de verzameling compleet is.

Naast fietsen door een deel van Afrika is geld inzamelen voor de stichting 'Cycling out of Poverty' een ander doel geweest. Ook dat lijkt goed te slagen. Op diverse websites en in bladen is aandacht geschonken aan mijn sponsor actie en er is gul geld gestort. Nu de reis voorbij is, volgt binnenkort ook de afsluiting van deze actie.

Hierbij verzoek ik vriendelijk aan alle lezers die nog niet bijgedragen hebben, om voor 10 juni geld over te maken naar rekening 77.78.61.542 ten name van E.H.A. Sloots te Amsterdam onder vermelding van 'CooP'.

Het resultaat van de actie zal kort nadien bekend gemaakt worden.

Geen opmerkingen: