maandag 5 januari 2009

BEDANKT

De reis gaat aanstonds beginnen. Een klein jaar van minder en meer intensief voorbereiden is voorbij. De laatste lootjes zijn best pittig.

Ik dank iedereen die aan de voorbereiding een steentje heeft bijgedragen. Speciaal heb ik veel gehad aan de weblogs en adviezen van Jenny & Kees, Henk & Louise en Gwen & Hans. Ook uit andere bronnen kwam veel nuttige informatie. Alle beetjes bij elkaar waren goed voor het bereiken van dit stadium en daardoor zal ik liggend op de fiets hopelijk weinig onplezierige verrassingen krijgen.

Ook dank voor alle giften ten behoeve van Cycling out of Poverty tot nu toe. De bankrekening is natuurlijk nog lang niet vol; stort dus gerust nog tot ik in mei weer terug ben.

Ik ga nu even fietsen, want daar was het toch om te doen.

Geen opmerkingen: